söndag.

Sagan om de två tornen myskväll är det som gäller här hemma. Eller Johan sitter deltid i sovrummet och kollar på UFC som jag fortfarande inte förstår varför man vill kolla på. Idag har bara varit en total slappdag, det mest ansträngande jag gjort var att köra Anneli till Arlanda. Ibland måste man ju vara lite snäll också.

Står fortfarande fullt med burkar, flaskor och disk överallt från igår. Men jag har verkligen inte orkat ta tag i det, får bli imorrn. Jag, Johan och Stefan satt uppe och rökte vattenpipa till kl 6 imorrse vilket är anledningen till denna slappdag. Men väldigt roligt hade vi, killarna var också här och lekte till in på småtimmarna :)

Imorrn efter jag har städat ska jag göra superpedikyr på mig själv och lägga upp en massa kort från julen! Får se om jag även tar tag i lite pluggande.  

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback