söndag.

Nu har jag och syster varit och köpt julklappar. Har bara en kvar till pappa. Men vi vet vad vi ska köpa och vart så det är ingen fara.. Sen imorrn ska jag nog ta mig iväg och köpa till syster och den sista till Johan. Vi har verkligen världens minsta släkt. Har köpt julklappar till mamma, pappa och Sten. Sen är det inga fler. Anders är aldrig hemma på jul, morfar firar inte jul och mormor ska bort det här året.

Men, men det blir ju betydligt billigare och då kan jag köpa några fler till Johan och syster :)

Åt även lunch i Stinsen, myyyys! Bakad potatis med skagenröra, jag njöt varenda tugga! Och hör och häpna, jag drack vatten till och inte cola! Har väl fortfarande vattenbrist i kroppen så det var väl lika bra.  

Idag har vi som plan att baka lussisar, men jag är så fruktansvärt trött! Men man MÅSTE ju baka lussisar! I löv!!

Imorrn bär det tillbaka till V-rås för de tre sista dagarna den näst sista terminen.
Sen är det bara en kvar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback