söndag.

Nu har jag finslipat klart på säljuppgiften! Ska ta en sväng till pappa och skriva ut den. Sov till kl 1 idag, var faktiskt länge sen jag sov så länge! Kom hem halv 3 inatt från Strängnäs, fick sluta redan kl 1. Visserligen skönt att sluta tidigare men är man girig så är man. Och de där tå extra timmarna som skulle gett mig pengar saknar jag lite.. Var tokigt med folk i baren igår. Jag hann inte äta någon middag så i slutet trodde jag nästan att jag skulle svimma. Jag kom inte ihåg vad folk skulle ha eller vem som skulle ha det. Not a bra bartender :( Och med folk kommer det bli på finalen, dvs några tusen fler!! 


Dagens sysslor:
(x) Göra klart säljuppgiften
Fylla på luft i däcken
Ta in pappas post
Vika tvätt
Fixa adventsljusstaken
Packa för en vecka i V-rås
Baka lussisar

Kommentarer
Postat av: camilla

hej vännen:D

i morgon kommer du, åh så kul:D

ses i morgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback