tjejkompisar

Imorrn SKA jag göra pedikyr på migsjälv som jag inte hann göra idag. Ska även peela hela mig och smörja in och spraya med brun utan sol :) Vill vara lite brun och snygg till nyår, trots att jag kommer vara ensam tjej med 5 killar. Men jag är väl van, jag har typ inga tjejkompisar! Jag måste se till att skaffa några såna, vart gör man det? 5 nära tjejkompisar har jag och då bor en nära som inte är så nära längre. Det suger faktiskt lite! Jag saknar riktiga tjejkvällar! 

Jaja, så är det. Ser ändå mycket fram emot nyår. Ska iväg imorgon och handla middag och lite godsaker till oss och skumpa såklart :) Mums!

När jag blir stor ska jag flytta till San Fransisco, det bestämde jag nu :) 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag gissar på att det är mig du menar. Vill du så är jag öppen för att hitta på saker. Jag sitter ändå mest bara hemma på helgerna. Jag ska till Lotta på nyår, hon har säkert inget emot att du följer med!

Kramar

2008-12-29 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback