torsdag.

Superseg dag i skolan idag! Vissa delar var väl lite intressanta men något mer än lyssna orkade jag inte. Efter lunch skulle vi ha någon bygga legotorns tävling (ja, utbildningen är en eftergymnasialutbildning!) Vi hade värsta super taktiken och vårat torn blev längst och finast! Dessvärre läste vi inte igenom poängsystemet innan så vi fick minuspoäng för att vi hade för många klossar :'( Fan, va sur och irriterad jag blev. Den riktiga tävlings Mills kommer verkligen fram ibland!

Nu har vi varit och köpt lite vin som vi ska mumsa på ikväll, även chips! Jag blev supersugen på det när vi hoppade in i bilen i eftermiddags, plus att vi bara går halvdag imorrn. Sen på kvällen ska jag och älsklingen till min andra älskling i Nacka för Lucisvaka! Wiie, vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback