tisdag.

Idag har det varit synd om mig! YNK x 1000. Låg vaken halva natten för att jag hade så ont i halsen och huvet  :( När jag gick upp trodde jag aldrig att jag skulle klara mig igenom dagen men det gjorde jag. Trodde dock att jag skulle somna och svimma på samma gång under lektionen.. Sen blev det lunch på Clarion som drog ner mitt humör ännu mer. 85 kr kostade lunchen och jag har ju 36 kr på mitt konto! Fick ta av vaxpengarna som jag överförde till mig igår. Och maten var inte ens god, skitgrej!

"Jag är inte så oskyldig som jag ser ut"
I börjar av termin 1 bad Rolf oss att persentera oss med något så han skulle komma ihåg just oss. Citatet ovan var det jag sa. Det kom på tal under lektionen vad olika personer hade sagt då och han kom ihåg det! HAHA, han ville dock inte säga det högt i klassen :P

Lägenhetsbesiktningen idag var klockren! Killen kunde inte ens fylla i blanketten, haha! När han började gick han in i badrummet, löft på toasitsen sen var han klar där inne..!? Han öppnade alla garderober, skåp, kyl och kollade och sen var han KLAR!! Och fläcken på golvet tittade han bara lite på och struntade sen i den! Så nu är nycklarna inlämnade :)

Nu har vi ätit tacosmiddag och ikväll ska vi se på Bodyguard. Jag vill se Titanic men jag förlorade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback