onsdag.

Igår fungerade inte internet hemma hos Camilla! Vi hade panik alla tre över att vi inte kunde kontakta omvärlden. Troligtvis var det mest jobbigt för mig och Camilla.. Jag fick även pröva Wii Fit. Rockring var min favorit. Provade även yogan som faktiskt var jobbig. Men det kanske mest har att göra med att jag är så fruktansvärt osmidig! Lussisar, julmust och brie blev det även på kvällen till Desperate.

Nu sitter vi och är kreativa i skolan. Ska återigen ha "skarpa lägen" Idag ska vi hålla en pressrelease. Mitt ämne är - Nytt koncept för julbord i år.. Det blir nog flummigt och bra. 

Ikväll blir det skoj ska jag säga! Jag, Lee Lee och Camilla ska färga håret på mig och äta tacos. Jag har gett Jenny fullt ansvar för att mitt hår ska bli fint. I trust her :)

Nu ska jag fortsätta träna på min uppgift.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback