Alab imorrn..

Jag slapp stressa ihop middag. Vi gjorde återigen ett besök och fick mat av Johan pappa. Hur gått som helst, inte omöjligt att jag åt lika mycket som Johan! Det blir ofta så när jag väl får kött.. Men dessvärre måste jag ändå laga mat eftersom jag måste ha lunch till imorrn då jag ska jobba på Alab. Var jättelänge sen jag var där och jag har inte saknat det för en sekund för det är så fruktansvärt tråkigt! Jag har haft ångest nästan hela veckan för att jag ska gå upp 06.15 imorrn och på fredag. Men pengarna är mer än väl behövda! Om det inte blir massa grupparbete hela nästa vecka kan jag ev jobba mer. Så medans jag jobbar i ett plåtrum som är 50 grader varmt i skitiga kläder och lyssnar på P3, jobbar Annica på mammas kontor inne i stan. Fusk! Nu diskar Johan och jag kommer inte lyfta ett finger för att göra något. Jag ska skriva klart min reflektion såfort jag bara kan så jag kan börja läsa i boken inför den sista!

Senare ikväll blir det Gray's Anatomi och badkar!

Ha det så underbart på Gran Canaria Jenny!! Glöm inte min blå delfin : )  

Kommentarer
Postat av: Emma

HEJA ALAB! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback