be positive!

Jag tycker att det är lite fuskigt! Läste Alexandras blogg och hon verkar ha haft bästa måndagen i värlshistorien, fast jag tror nog att jag aldrig sett dig, inte glad : ) Jag gjorde mitt bästa med boken.. Hann lästa förordet och 4 sidor innan jag somnade, jag stod inte ut! Tror nog att den blir mer intressant men när man redan är dödstrött så är det ingen hit att ha en 500 sidig bok som man vet ska vara klar om 4 veckor. Och jag läser ju så fruktansvärt långsamt. Plus att vi ska skriva tre olika reflektioner på boken och sen Ninnis Hotelltenta på det.
 
Men mitt i en trist måndag måste man försöka hitta något positivt också så man inte går under!  Det är massa roliga serier ikväll, hemmastudier imorrn och på onsdag, Grey´s Anatomi på onsdag igen, Johan kommer så jag inte blir själv på alla hjärtans dag, vi firar snart 9 månaders förlovning, jag har kommit på en 2års present, ska förhoppningsvis jobba lite hos pappa nu i veckorna, har ett lååångt sommarlov : ) Inte allt för dumma saker jag kom på!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Va? Har du aldrig sett mig glad eller vad menar du......hehe...nu får du allt förklara dig gumman! Ha en fortsatt trevlig måndag..hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback