februari vecka

Åå, tiden går så läskigt fort! Helt plötsligt är vi en vecka in i februari och vödret är kasst som vanligt. Idag var första gången jag var i skolan den här veckan och den sista :) Har grupparbete imorrn och på fredag.

I måndags skulle vi ha varit lediga så jag hade beställt tid på Brazil inne i stan och planerat att vara inne i stan resten av dagen. På morgonen väcks jag av ett sms från Camilla då hon frågar om jag kommer till skolan. Jag tänkte att det är väl klara att jag inte gör, vi är ju lediga. Fick till svar "kolla din mail" Då på morgonen hade vi fått mail om att föreläsaren hade tagit fel på dagar och att vi hade lektion! Jag skrek och var skit förbannad i en timme (vilket slog bort bakfyllan lite) men sen begav jag och Johan oss till stan i det vackra solskenet. Hade det supermysigt! Åt lunch, promenerade bland en massa gamla fina hus och kom ut på en stig över kajen och Slussen. Gick vidare mot Gamla Stan där vi var själva tillsammans med alla turister. Framåt kvällen åkte vi hem och hade det mys i soffan tills jag somnade.

Igår var en betydligt segare dag, grått och regnigt hela dagen! Skulle haft en excel kurs men jag kände att jag inte behövde den.. Var kvar hemma i Väsby där vi spelade Simpsons spelet nästan hela dagen. Tvättade på kvällen och åt smarrig fiskgratäng. Sen kunde jag inte sova någonting för allt snurrade runt som ett tvspel i huvet, jag försökte tänka på något annat men hjärnan hade bestämt sig för att förstöra min natt! Tills det blev morgon och klockan ringde 6.20 och jag var tvungen att åka tillbaka till Västerås..

Now, plugging....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback