fredag!

Wiiii, det är fredag! Och jag har överlevt hela två dagar på Alab. Var inte så hemskt farligt, så fort jag hade en rast passade jag på att läsa ur marknadsföringsboken så pluggning har det också blivit. Så nästa månad blir det lite mer pengar i plånboken! Funderar på om de ska gå till kläder eller sparkontot och sommaren.. Och hör och häpna, dom har börjat prata på rasterna på Alab, Annica blev lika chockad som jag när jag sa det. Vi misstänker att det är för att Bea har börjat jobba där, bra gjort! Idag efter jobbet bar det av till systemet men jag hade lämnat plånboken hemma så jag måste iväg igen. Men köpte en stor flask cider på pappas bekostnad! Sen hämtade vi lilla Yasse i skolan, hon och jag connectade lite när hon sa att matte var hennes favvo ämne! Hon är väldigt gullig men jobbag att ha med på förfester : )

Nu ska jag ha lite hemma mini spa för mig själv, så jag är fräsch och snygg när Johan kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback