Gangster Väsby.

Nu är det gangstrarnas paradis i Väsby igen. Bankomaten nere vid Infra City har blivit rånad. Så nu åker det runt massa polisbilar och helikoptrar. Jag åkte ner till Siba för att lämna in telefonen och efter det skulle jag gå för att ta ut pengar. När jag kom till bankmnaten stod det lite folk där omkring och när jag förstod att dom inte stod i kö gick jag fram och stoppade in kortet. Då säger dom att det inte funkar för att den nyss blivit rånad. Det var inge motstånd när jag stoppade in kortet det bara gled in, så det var precis så att hela inte kom in. Med naglarna lyckades jag på tredje försöket få tag på de få milimetrarna som stack ut. Tur eftersom det var Johans kort..

Åkte till Rondellen för att ta ut pengar och där stod en kille och sa att det inte gick pga tekniskt fel. Jag försökte och det gick utan problem! Då flög ju min fantasi iväg att han bara låtsades, såg koden och kopierade kortnummret som går att gö på någe vänster.. Men sån otur ska jag väl inte behöva ha? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback