ge mig vår!

Så där ja! 85 sidor lästa, tänkte läsa ett tag till så jag får det här kapitlet ur världen. Men jag vet inte riktigt om man kan vara glad för man har kommit så långt när jag knappt har förstått hälften av allt jag läst.. Gills det verkligen då? Men jag har iaf skrivit upp lite småsaker och stödord till reflektionerna..

Till middag blev det en ny exprement pastasås som blev asgod! Bacon och ägg! Såsen var lika god som alla andra såser, går inte att misslyckas med cream fraise och buljong. Och det blir alltid basen till mina pastasåser. Varför ändra något som redan är på topp?

Jag vill ha supervår, men massa sol och plusgrader! Jag längtar tills det är torrt på vägarna så man kan använda vårskorna och tills det är tillräckligt varmt för skinn och vårjacka! Soliga promenader längs Norrviken med picknik. Öl i vårsolen på en uteservering. Och den första tussilagon som man alltid blir lycklig av att hitta! 

Kommentarer
Postat av: Johanne

Det har jag oxå undrat över, gills det verkligen om man läst men inte fattat något? Jobbigt är det iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback