Glad i vårsloen!

Idag känner jag mig fruktansvärt glad! Trots att torkskåpet var paj och jag har blöta kläder hängandes i hela lägneheten. Precis när jag kom upp med kläderna var jag inte speciellt glad men nu så!  Har pratat med Emma en massa, det var kul. Antagligen eftersom att vi är så fruktansvärt roliga båda två. Jag planerade att vi ska till Hagaparken i sommar (ska tänka ut ett datum) och hon planerade sin födelsedagsfest i juni. Man kan inte planera för långt fram i tiden! Man måste ju ha saker att se fram emot. Idag är det supervår ute, det är helt underbart! Så efter att jag skrivit klart dagens reflektioner och läst lite ska jag ut på en långpromenad! Sen ska jag bädda om, damsuga och invänta tills min stora kärlek kommer!

Puss hej alla vårkära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback