hem studier.

Bland det värsta som finns är att  läsa och läsa utan att egentligen förstå vad man läser. Så har det varit ungefär hela förmiddagen för mig. Ställde klockan på 10 för att hoppa upp ur sängen och plugga. Det blev inget upphopp ur sängen, låg ist kvar i en och en halv timme. Jag hade föväntat mig solsken idag också men så blev det inte. Och man blir inte speciellt motiverad att gå upp när man vet att man ska sitta rakt upp och ner och läsa hela dagen och kvällen.. Så jag stannade i sängen och var vaken i 10 minuter, sov i 10 minuter, var vaken i 10 minuter, sov i 10 minuter och så vidare... Har haft en paus och pratat med Emma, en paus för lunch och Våra bästa år och en paus för att prata med Johan. Om en timme blir det en paus för duschning! 

Give me sunshine!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback