måndag i vårsolen!

Igår var jag trött, fyyy vad trött jag var. Efter lördagens schlagerparty med en rappande Axel, vin, öl, drinkar och tre kannor med vardera 3 dl sprit i så har man rätt att vara trött. Missade middagen hos Johans föräldrar för jag inte orkade gå (det tar 1 min att gå..) Så igår låg jag på soffan hela dagen och orkade inte ens starta datorn. Den fick ta en paus i hörnet bakom soffan. Men som alltid när man väl går och lägger sig går det inte att somna. Det känns som att jag låg vaken hela natten och var sur för att Johan minsann kunde sova och inte jag!  

Vi hade iaf morgonen tillsammans, det är så mysigt när vi båda är uppe samtidigt. Jag skjutsade Johan till jobbet innan jag bar mig av tillbaka till Västerås och här är det mega vår idag! Solen skiner, det är 7 grader varmt och det är torrt på vägarna! Jenny-Lee hade sätt snödroppar när hon hade gått till bussen! Längtar efter tussissarna kommer! Hade en 3 timmar kort föreläsning som jag mest blev irriterad på dom känns helt onödiga att gå på.. På lunchen la vi upp hur vi skulle göra vår Marknadsplan, den kommer bli jättebra så nu är jag mest orolig för reflektionerna.

Känner mig helt omotiverad till att plugga idag men man måste väl.. 
Och räkningarna måste betalas :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback