måndag.

Det är måndag och en jobbig skolvecka är ett faktum, eller snarare 5! Hade första marknadesföringslektionen idag och fy satan vad trött jag var. Höll på att somna minst en gång i timmen ända fram till kl 2 då jag gick ut på en kort rast promenad. Och det blev inte bättre av att jag bara hade en liten Billys pizza till lunch och massa ilningar i ryggen!

Nu när jag kom hem gjorde jag thai nudlar till mellanmål vilka jag kryddade far to much! Så nu känns det som att det har bränt hål i magen på mig. Funderade tidigare på att gå på Ragga på Nautilus men det började tydligen redan halv sex så det hann jag inte gå på. Får se om jag kommer iväg senare till Step passet..

På onsdag kommer Johan till mig!! : )

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Hej gums! Nej, jag å Erik har inte ett sånt badkar. Är bara en riktig drömbild. Ska ha ett sånt när jag blir stor...haha...Ha det super! Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback