måndag.

Idag är jag en dålig student för jag är inte i skolan.. Vi skulle ha börjat kl 1 så jag gick upp vid 10 för att hinna läsa ut de sista sidorna innan jag skulle iväg. Grejen är den att när jag hade läst ut hela del 1 var jag så påhugget att skriva klart reflektionerna och mitt huvud bara sprutade ut idéer. Så jag ville inte gå miste om dessa kloka tankar så jag stannade hemma för att skriva klart allt och nu är jag 100% klar! Känner mig riktigt stolt! Hans lektioner har hittills inte varit speciellt bra så det känns som att jag inte kommer att missa något om de går i samma stil som förra veckan.. Men så tänker man att tänk om han säger någe bra och vettigt denn agång. Men, men, går inte att göra något åt nu iaf.

Ska ta en matpaus från pluggandet och sen ska jag direkt rycka in och börja läsa på del 2. Jag lägtar tills klockan blir 5! Då ska jag nämnligen sätta mig i bilen och köra mot Nautilus, ska träna Ragga idag! Var en hel evighet sen så det ska bli super skoj! Om jag hinner på onsdag ska jag gå på Afro!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Hej gums. Du missade inget i skolan, så du kan känna dig lugn! Du är ju dessutom klar med reflektionerna, han gick igenom lite tips till dem som inte börjat än. Så jag tycker att du är en duktig student som är klar eftersom att vi ska lämna in dem på onsdag! Ha det BRA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback