massa längtan!

Jag vill ha choklad, jag behöver choklad! Men för att få choklad behöver jag klä på mig riktiga kläder och gå ända bort till Ica. Tar visserligen bara 2 minuter att gå dit, men det skulle ja vara mycket smidigare om chokladen redan fanns här hemma!

Jag tittade på kort från i sommras när jag och Johan grillade, satt i solen och drack Asti och åt pizza i gräset! Och sen kollade jag på SFGs hemsida och där fanns en film från när dom tog studenten förra året. Det var precis som när vi gjorde det, allt såg likadant ut och till och med Katarina var där! Åå, om man bara kunde få ta studenten en gång till. Då skulle jag vara lyckligast i världen! Jag längtar så mycket till sommarn så jag vet inte vad. Jag vill kunna springa barfota och ta på mig bikinin på mornarna för ett morgondopp och frulle i solen. Jag vill kunna ha kjol på nätterna utan att frysa och så vill jag känna doften av syrener! Min absoluta favorit blomma, tänk att man bara får njuta av den lite under sommaren : ( Jag vill äta frukost på en brygga, sola i Haga parken, dricka vin på Djurgårn, sitta på Fridays med en Daquiri, äta glass längs Nybrokajen, sola på Fjäderholmarna och allt annat man måste göra på sommaren!

Kommentarer
Postat av: T

haha jag håller med dig fullstänigt! närmaste affär är alltid en evighet bort när man behöver dem :)
du skriver bra!!

Postat av: T

haha jag håller med dig fullstänigt! närmaste affär är alltid en evighet bort när man behöver dem :)
du skriver bra!!

2008-02-18 @ 20:57:49
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback