Melodifestivalen

Äntligen hemma i soffan efter två heldagars jobb på Melodifestivalen. Grymt kul men jag skulle ge allt för att få vara hemma i soffan i Väsby och mysa med love just nu! Ist sitter jag här i Västerås och funderar på om jag orkar laga någon mat. Antagligen så kommer jag inte orka det, om bara Ica hade öppet till 23! Då skulle jag hunnit förbi på vägen hem!

Som jag sa har jag jobbat på Melodifestivalen här i Västerås idag och igår! Ååå, vad roligt det var. Och det är alltid kul att träffa folk utanför skolan och alla grupparbeten. Var inget jobbigt arbete, vid insläpp visade di folk till deras platser och efteråt sa vi hejdå. Fick titta på alla tre föreställningar och det var lika roligt varje gång. Redan efter gårdagen kunde vi alla låtar och danser så vi hade egna shower på läktarna idag. Det som var lite trist var att alla skämt var längre och bättre på första genomgången igår.. Helt klar värt för att jobba gratis! 

Godnatt världen!
P.S Nästa vecka ska jag ta igen för schlager drinkleken jag missade hemma med det bästa partygänget idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback