ommöblering!

Det blev segt med pluggandet idag! Läste 10 sidor (varav 4 st med diagram) så egentligen har jag bara läst 6 sidor.. Men det är ju faktiskt söndag. Imorrn ska jag bara vara i skolan 3 timmar så jag hinner läsa klart imorrn och skriva ihop det sista på reflektionerna. Sen är del 1 avklarat. Men det är bara att börja på del 2, ingen ide att slappa! På onsdag bär det av till Sätrabrunn för en massa intervjuer med boknings och marknadsansvarig. Ska sedan sammanställa det till en SWOT-analys. Jag och Jenny-Lee är övertygade om att vårt arbete kommer bli grymt och då kommer det väga upp de halv bra reflektionerna om man har gjort helt fel på dom : )

Istället för att plugga har jag möblerat om i min hylla. Jag är trött på att alla Lasse Åberg glas står i fönstret och väntar på att få en vettig plats. Så nu har dom fått det. Vill ta hem dom till Väsby där dom kommer att bli använda men det finns absolute ingen plats där. När jag gjort om kom jag på det faktum att jag har påtok för många glas, det överflödar i dom! När jag och Johan blir DINK´s (double inkomst no kids) ska vi köpa en superfin tvmöbel med vitrinskåp så alla mina glas får plats! Och med ett skåp där jag kan gömma alla Playstation spel och filmer! Jag har redan planerat vad jag ska ha i alla lådor och skåp, minst 100 gånger om! När vi blir rika ska vi också köpa: Ny soffa, nytt soffbord, bar bord + stolar, hylla/skåp till köket!! En byrå går inte att vänta med så det blir nog ganska snart! Men i helgen ska vi rensa Johan garderob. Ska bli jättekul : )

Snart kommet Mutti och Stone för att bjuda fattiga student Mills på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback