onsdag.

Klockan är halv 11 och jag har redan varit vaken i tre timmar. Nytt världsrekord på att gå upp tidigt när jag är ledig! Halv 8 ringde larmet, jag funderade på att strunta i dagens första plan men tog mig upp ur sängen och ner till tvättstugan. Jag får panik på dom där maskinerna, dom tar 1 h 45 min på sig att bli klara, hur kan det finnas så slöa maskiner. Speciellt när tvättiden bara är 2 h.. Så nu är allt på torkning. 

När jag kom upp efter att ha slängt in allt i maskinerna kändes det (trots att klockan bara var 8) onödigt att somna om för att gå upp en timme senare. Och börja läsa Marknadsföring är påtok för jobbigt så tidigt! Så jag satte på tv:n för att kolla om det var någon icke ansträngande morgonserie. Montel Williams show, Vakna till the voice och Stargate var det på tv. Vart har barnens morgonprogrm tagit vägen? Inte för min skull men vad ska de annars gå upp till på monarna och äta frukost till om inte lite barnprogram? Det var det faktiskt alltid när jag var liten, och när man blev äldre gick det på monarna timmar med komediserier på kanal 5. Jag såg 2 minuter på Josefine Crawford på kanal 5 när jag inte orkade med henne längre så det blev att tilla på Hitta Nemo ist : ) 

Paj till frulle, nu plugging! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback