onsdag.

Hemma i Väsby! Johan är på träning till klockan 22 så jag sitter och slöar med datorn och tvn. Det ända positiva som man kan se av att han inte är hemma är att jag får se på Grey's Anatomy ikväll utan klagomål. Det är stökigt här, det ser ut som en svinstia här! Men Johan har lovat mig att vi ska storstäda imorrn när han kommer hem från jobbet och jag ska se till att han håller det löftet! Jag tänkte skippa middagen för att inte stöka till ännu mer i köket och för att jag inte orkade men middag är ju min favorit måltid så det blev en liten hamburgare iaf, dränkt i ooooost!


Idag hade vi lektion på förmiddagen, inte speciellt intressant men ibland måste man gå för att visa lite intresse.. Sen bar jag, Jenny, Camilla och Linda oss iväg till SätraBrunn för att få reda på lite info inför vår SWOT analys och marknadsplan. Dom var till hur mycket hjälp som helst så det här kommer nog bli riktigt bra! På hemvägen svängde vi förbi Mc`Donalds för att äta lunch och göra Swoten. När vi var klara fick jag skjuts till skolan där min lilla Ford stod och väntade. Sen brummade jag hem till Väsby med massa hög musik!


Snart ska jag bada tillsammans med en Martini : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback