onsdag.

Wiii, idag (eller nu) är jag på topp! Tidigare i skolan idag hade jag fullständig panik över alla arbeten och tentor vi har att göra. Men när Claes förklarade lite närmare om var som skulle vara med i Marknadsplanen kändes det lite bättre, och nu är hemma i Väsby! Tog ett stopp hemma hos pappa först för att gratta honom på födelsedagen. Tänkte stanna och äta middag med honom men hans kompisar har tydligen planerat en liten surprice för honom så jag får väl bege mig hem till min karl och laga något snabbt innan han ska iväg på träning och åter igen puckla på en massa andra killar.. Jag och Sis är iaf ganska dåliga. Pappa fyller år idag och vi ska åka iväg i helgen för att köpa present, ingen av oss har haft någon tid över. Men det kan ju vara kul att få presenter många dagar, jag tycker iaf det! Och så har jag fått myst lite med min Dori tuss! Skulle så gärna ha henne hos mig i Västerås eller hemma så hon inte glömmer sin gamla mamma : ) Men Johan är ju troligtvis allergisk så det går nog inte och i Västerås blir hon ju själv under helgerna..

"Du trivs verkligen i Väsby du!"
"Jaa, eller jag trivs att bo med Johan iaf"
Väsby i sig är väl ingen höjdare, det är vad som finns här som är bra!


image12

Dori leker i matkassarna! : )


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaaa! Lilla Dori-älskling!
Och med tanke på vad som finns i olika förorter så borde du stormälska Danderyd ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback