orkar ni med mitt humör mer? :P

Jag orkar inte med alla dessa omvändningar! Blir helt trött i kroppen och huvet. Först var jag jätteglad, sen blev jag jätteledsen och strejkade mot allt. Nu är jag glad igen för Johan sitter på tunnelbanan mot Centralen för att köpa en tågbiljett och komma till mig : ) Vi löste pengaproblemet, något sånt ska inte få stå ivägen för att få pussas massa! Så nu har jag städat, bäddat och fixat fint som jag nyss sa att jag inte skulle.

Du har rätt Alex! Livet är fullt av möjligheter! : )
Puss!  

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

JAAAA!!!! Jag är så jävla glad för din skull!!! Åh....Love Is In The Air..mhmhmhmhmhmh...Love Is In The Air!!!! PUSSAR

Postat av: Anonym

Nej jag orkar verkligen inte med ditt humör ;) skoooja. KRam Madde

2008-02-14 @ 16:15:57
URL: http://maddilotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback