party som förr!

Som följd efter min test av patysminkning satte jag mig för att kolla på alla våra partybilder. Och det är inte några bilder och jag älskar vart enda kort! Jag skapade en liten mapp som heter "jag och min dricka" men en massa roliga kort med mig och mina öl och pinga flaskor. Ååå, vad vi brukade vara bäst på fest. Nu är vi gamla och blir bakis så vi aldrig orkar ha en riktig partyhelg som förrut. Som varade från så tidigt som möjligt på fredagen och natten ut, sen kl 12 på lördagen satt vi redo med en Caipis eller öl och fortsatte även då natten ut. Och sen på söndagen mådde man inte ens dåligt utan då brukade vi gå och träna!! Nu när många av oss har flyttat hemifrån och vi alltid har en partylägenhet tillgänglig så behövs det inte! KAOS JU!

Jag vill ha ett party som förr!
image9                    image8


Och så saknar jag studenttiden!!

image10

         
   

Kommentarer
Postat av: sara satmara

jag saknar också studenten!
kan vi inte göra om de? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback