promenad till choklad!

Jag tog mig till Ica, det var stängt! Dom stänger tydligen kl 21, jag kom dig 21.05! Vet inte varför jag fick för mig att dom har öppet till 22, dom måste ha bytt ut skyltarna! Så det blev en liten längre promenad till Hemköp som jag visste hade öppet till kl 22. När jag kom dit visade det sig att dom hade öppet till 23! Och om ni kommer ihåg det så ojade jag mig i lördag kväll för att ingen affär var öppen så länge. Men nu vet jag iaf alla öppettider och planerar att komma ihåg dom!

Dom hade special erbjudande Kolibri Brie på Hemköp, 500g för 29kr! Det är ju helt otroligt, jag funderade på att köpa en sån isf choklad men så blev det inte. Nu ångrar jag mig för jag har ätit så mycket choklad att jag har mer ont i magen än vad jag hade innan : ( Det är reklam för Baby Bell på tv, I want!

Jag tror nog att det här blir Godnatt världen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback