söndag.

Idag är det söndag, en otroligt trist söndag dessutom! På söndagar ska man ligga och slappa och framför allt MYSA så mycket så man nästan kramar ihjäl varandra. Jag måste spendera dagen tillsammans med Marknadsföringsboken! Jag gick upp för 50 minuter sen och jag har fortfarande inte orkar öppna boken, jag mår näst intill illa när jag ser på den! Men framåt eftermiddagen kommer mamma och Sten förbi för att lämna en brödrost til mig så då kanske vi ska gå ut och äta. Skulle vara nice! 

Inatt kunde jag inte sova alls. När jag kom hem vid 23 kollade jag på en film som precis började. Sen gick jag och la mig för att försöka sova. Det gick inte så jag pratade med Johan i telefon i en evighet ist. Sen försökte jag återigen somna men det gick inte. Johan ringde igen och sa att det gick en film på tv 3 med min "favvo" så då var jag ju tvungen att sätta på tvn för att kolla. Det var Onskans ansikte med Elijah Wood när han var liten som jag sett förut men eftersom det är bra så var jag ju tvungen att se hela.. Så vid 4 somnade jag, därav att jag sov så länge imorrse.

Nu blir det för ovanlighetens skull nudlar.

Kommentarer
Postat av: Annica

Är det DU som tagit vår brödrost?! Varför det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback