städtant!

Wiii, nu har jag pratat med pappa i telefon! Hann ju inte över för att hälsa på då det var ju nice att han passade in att ringa just nu! Han ska bidra med färg, penslar och annat lämpligt för att jag ska kunna måla om i Västerås! Äntligen ska jag få lite Camilla känsla över stället! Sen ska jag ha en försenad inflyttningsfest!

Nu har jag storstädat i 2,5 timmar, bara disken tog en timme! Johans träningsmöte blev flyttat tills idag så vi skulle ha gjort det när han kom hem men jag orkade inte vänta. Och när jag väl har börjat kan jag inte sluta, tiden bara flyger iväg när man har roligt : ) Han har fortfarande inte kommit hem så det var lika bra att jag gjorde det ändå. Glad kommer han att bli iaf!

Skynda dig hem älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback