tidig <3 dag

Idag är det fredag! Inte för att jag har längtat så mycket som man brukar eftersom jag varit ledig hela veckan men det är ändå något speciellt med fredagar. Började dagen med att finslipa säkerhetspolicy arbetet som Linda skickade. Tog 5 minuter titts jag expolderade av ilska. Eftersom det var 5 olika dokument ihopsatta blir alla formatmallar helt knäppa och inga radavstånd blev det samma överallt hur mycket jag än kämpade :( Men tillslut såg det ändå fint ut så jag kunde skicka in det.

Nu sitter jag hos pappa och väntar på att få gå hem igen. Jag och Johan firar nämnligen för tidig alla hjärtansdag idag. För nästa vecka är jag i Västerås och under helgen så jobbar jag på Melodifestivalen, så då blir de inge mystid.. Johan är hemma för att fixa middag och något hemligt till mig, eller kanske till oss... Men det är inte helt illa att sitta här och mysa med Midori under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback