tisdag.

Idag är det tisdag och jag sitter åter igen i soffan och läser. Tänk att det ska vara så svårt att variera dagarna lite, men måste man så måste man! Tänk om det varit supervarmt och soligt ute, då skulle jag kunna ligga ute på gräset ist för att sitta i soffan! Jag tycker att det skulle ha räckt att reflektera del 1 för nu har jag tröttnat på det här! Men får stå ut 4 veckor till..  

Idag sov jag lite extra länge. Jag somnade mycket snabbare igår men ändå så var jag 10 gånger tröttare imorrse, konstigt det där. Satt i sängen och läste tills det blev paus för lunch och självklart Våra bästa år, mycket spännande är det : ) Och nu ska jag försöka komma igår med boken igen.. Kl 15 ska jag åka till skolan med min lilla grupp för hanledning i en halv timme. Sen blir det hem till soffan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback