torsdag.

Det går otroligt segt med pluggningen idag! Kl 10 ringde klockan och jag kände mig helt snurrig i huvet, efter en timme tog jag tag i saker och började läsa. Dom första 17 sidorna tog en timme och 15 minuter att läsa. Då förstår ni att den inte är speciellt rolig. Kunde inte fokusera mig för fem öre, tänkte på allt annat förutom på det jag läste. Men just den delen var väldigt krånglig så det kan ju ha varit därför för senare när jag förstod vad jag läste flöt det på bra.

Ikväll blir vi bjudna på fläskkarée hos Johans päron, inte illa alls. Jag har bara ätit två små baguetter med ost till lunch så jag satsar på att äta mängder ikväll! Sen vill jag gå och hälsa på pappa och min lilla Midori men jag kan liksom inte hitta någon tid till det.. Ikväll måste jag läsa efter middagen och storstädningen, imorgon kväll ska vi ut och äta och på lördag är det schlager. Hinner kanske iväg ett tag på söndag. 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej :) Var med i min tävling !
skitlätt att vinna, se bara till att bli kommentar 3000!

http://hsomihg.blogg.se/1203600890_212_08__tvling_.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback