underbara helg!

Igår blev verkligen en toppen kväll, helt underbart! Började med några fördrinkar hemma hos Emma och Markus i Danderyyyyyd. När killarna kom in marcherandes höjdes ljudnivån några 1000 decibell, men det är vi vana vid vid det här laget! Tog en mycket trevlig tunnelbane resa till Koh Panang där vi åt värdens godaste mat i väldens coolaste miljö. Om det skulle vara billigare skulle jag kunna sitta där en hel kväll och natt och njuta. En Chang som kostar runt en tjuga i Thailand kostade 76 kr så vi tyckte att det var en liten miss i deras koncept (jag fick inte äta barnmeny!) Sen slapp vi allt krångel med vakterna både på Harry B och Soft, inte ofta det händer. Sen ägde vi dansgolvet i några timmar och jag dansade runt i strumpor eftersom mina skor var helt paj : ( Tillslut blev det nattbussen hem till lilla Väsby där Johan satt vaken och väntade på mig :)

Jag älskar perfekta utekvällar när det blir mycket dans! 

Nu sitter jag och väntar på att Veronica ska komma och spela ölspel och leka kanna!! Men efter 9 månader i Borneo så är hon fortfarande lika dålig på att svara i telefon så jag kan inte ringa och stressa henne hit...

Kommentarer
Postat av: Jennylee

Fick du inte äta barn meny? :( stackarn!
Tihi! när ska vi festa och dansa hela natten?
och dricka alkohol!?
JA VILL OCKSÅ!
Tihi.. får ta en stockholmstripp med dig å göra stan osäker. som sist på mässan haha.
fan va kul vi hade haha.
garvar alltid lika mkt när ja tänker på oss två vinglandes runt där i stan.
haha. helt bortvirrade. nästan iallafall ;)
ses på måndag! pyss!!

2008-02-23 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback