världens lataste!

Jag är en dålig människa, eller en lat människa iaf! Skulle ha åkt iväg till Nautilus för att testa Step passet men jag orkade verkligen inte. Jag har vuxit fast i soffan! Är det en vettig ursäkt att inte träna för att det är måndag? Jag tycker nästan det för det är extra jobbiga att ta sig iväg! Men jag känner mig fruktansvärt dålig. Jag vill ju vara på top till beachen i sommar! : ) Tänkte lägga mig på golvet och göra en massa magövningar iaf. Ska inte lova något men om jag orkar imorrn ska jag på Box..

Har skrivit halva reflektionen idag, fruktastvärt sakta gick det. Och om det är speciellt bra har jag ingenaning om, efter hans genomgång av reflektionerna idag blev allt mycket svårare. Men har ju till nästa måndag på mig att få till det. Sen ska jag göra klart reflektion 3 så fort som möjligt så jag har mycket tid till Hotell tentan.

Vissa människar är verkligen konstiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback