äckel snödag!

Snö?! Varför kommer det mer snö?! Det ska bli vår nu har inte Gud där uppe i himlen fattat det än?! Gick upp imorrse halv sovandes. När jag kom ut i rummet från min lilla sovalkov och tittade ut ur fönstret utan persienner såg jag att det var alldeles vitt på marken. Om jag inte varit så trött skulle jag troligtvis börja gråta och om jag inte haft lektion idag så skulle jag lagt mig i sängen igen! Gick in en snabbis i badrummet och när jag kom ut 5 minuter så snöade det. Det verkligen spösnöa så man såg knappt någonting. 

Tog mig till skolan och hade den tråkigaste dagen på länge och framåt eftermiddagen så höll nog alla på att somna. Stannade ett tag inne i stan och köpte ett partylinne (trots att et var en evighet sen vi var ute, men jag ville) Och så köpte jag den underbart mysiga tröjan som Emma har grå så nu kan vi matcha :)

Korvstroganof ikväll!!!  

Kommentarer
Postat av: Annica

"Spösnöa" - haha! Här hemma är det iaf ingen snö =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback