då kör vi igen då!

Och någon gång då och då så faller man tillbaka till detta beroendeframkallande bloggande. Vet inte ens varför jag gick in på min blogg från början, skulle bara kolla sist jag skrev och så började det pirra i fingrarna och jag var bara tyungen att logga in. Varje gång jag jag börjat blogga igen efter en paus så loooovar jag att blogga hela tiden. Det blir aldrig så nu ska jag inte lova något. Men kika gärna in ibland så kanske det står någe sköj.

This is me now:
- Student på KY- Affärsturism via Mälarakademien Västerås.
- Vill i farmtiden jobba inom event branschen
- Särbo med fästmannen Johan
- Har en skit Ford som funkar ibland
- Har påtok för lite pengar för att roa sig tillräckligt
- Är galen i inredning (letar byrå, soffa, tvmöbel, mm, mm)
- Älskar fortfarande kyckling, middag ikväll!

Och så längtar jag till sommaren så mycket så jag döööör! Jag är så fruktansvärt trött på mina stickade tjocktröjor! Jag vill ha färgglada, korta klänningar med sandaler, vara brun, ha solblekt hår och inte behöva ett lager med smink för att se lite pigg ut (funkar nog ändå inte)
 
I´ll be back ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback