hurts oh it hurts!

Ibland har man sådär fruktansvärt ont, det har jag nu! Träningsvärk så att mina lår exploderar! Under de senaste månaderna när jag gymmat har jag haft det en gång, den första. Och den första nu efter jul när jag inte hade varit där på gymmet på en månad, men aldrig förrutom dom gångerna. Igår dansade jag Ragga, hur kul som helst! Massa shake, höft hit, höft dit och en massa juckande, såna danser passar mig perfekt. Men lite sakta gick det.. Benen gör så ont så det ser ut som jag gjort något syndigt där bak när jag går! Nästa vecka ska jag testa på Afron också, Madde sa att man får ännu ondare av det. Men bara jag får dansa lite så är jag glad. Inget kommer ju dock aldrig vara så bra som Thomas lektioner på Balettakademien, I miss!  

Imorrn bär det av till mitt lilla Väsby med Linda och Jenny-Lee. Dom ska få sin första natt i Väsby hemma hos mig, sen kl 7 på torsdag morgon bär det av med all vår packning till Älvsjömässan. Ska jobba torsdag-söndag på SHIE mässan med klassen och göra massa slav göra. Men ska bli riktigt roligt! Fick nyligen reda på att jag på torsdag ska jobba från 08.00-22.00, gissar på att det inte blir någe vin den kvällen. Men vi har ju både fredag och lördag på oss att parta lite.

Imorgon får jag träffa Johan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback