morgonrock i soffan :)

Det är svinkallt ute, men det gör inte så mycket efetersom jag sitter inne i morgonrock och under en mysig filt. Idag är vi lediga och som alltid kan jag sova bra nätterna till lediga dagar! Lite irriterande när det mest ansträngande idag blir att köra till Väsby. Har packat inför helgen och jag är stolt! Har aldrig packat såhär lite inför 5 dagar, det är ju nästan en vecka och när man är utomlands en vecka har man den största resväskan man kan hitta!

Inatt drömde jag en massa helskumma mardrömmar! Jag och Johan var i Bangkok och det var snö och minusgrader. Vi blev lurade på vårat lyxrum på 16 plan, när vi kom in så låg det massa folk i vår säng! När vi klagat i receptionen och skulle få ett nytt rum ville inte hissen stanna den bara åkte upp och upp tills vi stannade i läskigaste slummen någonsin! Där blev vi jagade av vargar och sen zombies! Men vi hittade en trähäst som började leva och räddade oss. Den tog oss till en telefonkiosk, den var magisk. Så man skulle slå nummret dit man ville, vi slog nummret hem till pappa men det funkade inte... Sen var det en massa andra saker, vi skulle ro över atlanten hem till Sverige (som jag drömt att jag gjort förrut)..
      Jag vet inte, det är väl ingen ide att tolka dom ens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback