the tisdaaaaag!

Och helt plötsligt så är det tisdag, the tisdag! Klockslag vet jag inte men idag så landar Veronica på Arlanda! Så det är ju just typiskt att jag sitter i en trist datasal på Komvux i Västerås! Vi har Excel kurs idag, helt värdelöst jättetrist! Är väl smidigt att lära sig men känns lite onödigt när tentan på kursen är nästa år!

Tog mig efter en sömnlös natt upp kl 8 imorrse för att göra mig klar, ta bussen, ta tåget och sedan tåget igen till Västerås. Väl framme tog jag en liten promenad till Jenny-Lee för att spana in hennes lägenhet. Supermysigt så nu blev jag insperedad att göra om min egen. Den känns mest som något tillfälligt där jag bara kastat in allt, inge Camilla känsla alls :( Någon dum människa som bott där innan mig har valt att väggarna ska vara ljusgröna och väggen över köksluckorna och de i hallen är ljusblå. Nej, nej, nej säger jag! Detta måste åtgärdas så mysfaktorn blir extrem! Så nu har jag helt plötsligt två lägenheter jag vill superstyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback