lördag.

Efter en veckas av extrem pms ser man äntligen fram emot att bli lite glad och normal igen. Detta går INTE om man ska betala räkningar för pengar man inte har och måste tömma hela sparkontot. Dessutom måste jag köpa en present till syster och Emma, betala Annelis fest, köpa bröllopspresent till mamma och Sten, ha pengar till bröllopet, ha pengar till festen och fixa min presentresa till Johan... Jag känner mig sämst i världen för att jag har haft semester med Johan på landet, kolmården, Sandnäset mm istället för att ha jobbat när jag vet att jag inte har några pengar. Men vi måste väl ändå få ha lite semester tillsammans när jag snart lämnar Väsby och åker till Västerås igen?

Trots all skit så hade vi en underbar dag i stan igår. Åkte till Mariatorget där jag snyggade till bikinilinien ; ) Sen tog vi i vanlig ordning en lång promenad in till stan där vi gick runt, runt, kollade på folk och njöt i solen. Dagen avslutade vi med en öl på Fridays innan vi åkte hem. Sen spenderade jag kvällen i sängen med filmen Alexander, CSI och Lost. Efter det var klockan 2 och jag orkade inte längre hålla mig vaken. Johan var ute och efter han kom hem vid 3 var jag vaken en massa timmar då han ville fylleprata med mig. När han äntligen somnade började han snarka så jag lade mig på soffan och fick nackspärr och superhuvudvärk. Kaosnatt! 

Nu ska jag bli glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback