måndag och hemma igen!

Igår kväll kom vi hem från Sandnäset efter att ha vari där i en vecka, 7 mil från Sundsvall rakt ut i skogen. Har varit riktigt kul och framför allt skönt att komma bort hemifrån. Tyvärr har vi haft riktigt otur med vädret och det har regnat varje eftermiddag och kväll samt åskat alla dagar utom 2. Men vi har varit lite lulliga var dag som man ska på sin semester : ) Fiskat en hel del, åkt på sightseen, träffat ton med släkt, spelat kort, varit på 30års fest och "sett på utsikten" från en bergstopp. Ibland fick jag dock lite panik då alla Johans kusiner har massa barn som springer fram och tillbaka, skriker, skvallrar om vad dom andra gör mm mm. Som mest var det 8 barn där, uuuuu!!!

Nu är vi hemma och detta är Johans sista semester vecka. Så självklart kommer regnet och åskan ner hit nu! Johan och Jocke sitter hemma hos oss och spelar PlayStation så jag har rymt till pappa och myser med Dori och gör alla viktiga dator saker. Jag trodde att pappa hade semester den här veckan så jag har inte kollat om jobb men nu visar det sig att han inte har det bara för jag bokat in massa saker. Klippning imorrn, slingning och lek med Emma på onsdag, stan och vaxning på fredag. Men, men jag får överleva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback