mini semester.

Igår kväll kom vi hem från vår lilla mini semester. Har haft det kanon mysigt hela veckan! Vi började med en tripp upp till landet där vi mest tog det lugnt, drack cider och Lonkero hela dagarna, spelade massa ute sommarspel, fiskade provade vi också på. Men jag tror faktiskt inte att det finns någon fisk i den där sjön! Johan fick däremot nästan upp en kräfta med metspöt! Ena dagen tog vi bilen till skidbackarna där vi besteg lite berg och tittade och NJÖT av den vackra utsikten : )

Fredag förmiddag packade vi ihop våra grejor och åkte hem till min lilla lägenhet i Västerås, powermeet! Stefan och Walle kom upp vid halv fyra och jag hämtade upp min lilla Jenny-Lee. Efter någon timme gick vi hem till Camilla och Alex där vi grillade i solen, hade ton med tjejsnack och tog igen en massa tid från när vi gick ut på lia innan sommaren. Det var grymt kul! Sen gick vi ner till stan där vi satt på en filt, drack, flummade runt och hade skoj skoj skoj! Lördagen var vi ganska sega men satte ändå igång partyt kl 10 då vi drack frukost : ) Sen satt i istort sätt bara i lägenheten och drack hela dagen tills i stupade i säng. Lyckat att åka till Powermeet och inte se en ända bil! 

Igår åkte jag och Johan ner till Kolmården : ) Det tog en evighet att komma dit för vi åkte en del fel men tillslut kom vi dit. Det var jättemysigt och det slutade regna precis när vi kom fram. Vi hann dock inte åka safari eller Linbanan så det ska vi satsa på en annan gång om vi ska dit. 

Nu ska semester nr 2 planeras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback