Rapport skrivning.

Nu är jag hemma igen. Bestämde mig för att ta tag i LIA rapporten en gång för alla. Pojkarna sitter fortfarande och spelar så jag ligger i sängen och skriver, mycker skönt faktiskt. Men ljudnivån från vardagsrummet är ändå på topp så mina pms nerver klarar snart inte mer! Försöker komma på massa att klaga på men jag kommer inte på något. Mitt mål är nog bara att få ihop de tre sidorna med en massa ordbajs. Läste schemat för de två första veckorna i skolan och jag fick ont i magen : ( Jag känner mig väldigt otaggad om sanningen ska fram. Men det går nog bra så fort man kommer igång igen. Är nog bara det faktum att jag återigen måste flytta från Väsby och bo själv hela veckorna som gör mig otaggad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback