solandes!

Sola, sola, sola! Underbara fantastiska sol! Johan sitter inne och spelar så jag soldyrkar för oss båda. Dessvärre har jag inte man olja här. Man måste ju passa på att bränna när man kan! Har ingen ork att springa bort till pappa så fort det är varmt för att solen sen ska försvinna när jag kommer dit så det blir att sitta ute på gården. Det jobbiga då är att alla grannar springer fram och tillbaka och ska prata. Och jag har förklarat det för Johan att jag inte är van med en massa springandes grannar. Jag har alltid bott i villa och då behöver man inte sociala med alla. Trots att jag låter som den mest asociala människan på jorden är det inte sant! Jag vill bara kunna sola ifred..  

Nu ska vi ta en cider ute och sedan ska vi göra Strawberry Daquiris!

Kommentarer
Postat av: camilla

åhh vad sugen jag vart på såna drinkar!!

såna måste vi göra när du kommer hit, vi kan börja med torsdags drinkar, fira liksom sista dagen innan helg:D:D



Livet är endå en fest!



Saknar dig!

Hälsa Johan!

Kramar Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback