söndag.

Idag har vi inte gjort något speciellt alls men ändå har dagen gått grymt fort. Vi vaknade 20 minuter innan vår tvättid så det var bara att hoppa upp ur sängen och slänga ihop alla saker. Vinfläckarna på min gulaklänning gick inte bort och den konstiga fläcken på den turkosa gick inte bort den heller. Måste be mamma om mirakelkrämen dom har som tar bort allt! Sen satt Johan och spelade medans jag tömde alla tre kameror på kort och lade upp massa på bilddagboken sen har bara dagen gått. Vi gav varandra ryggmassage och tog ett bad innan vi tog oss ner till Format för att köpa mat. Pasta med kräft- och räksås med massa Sambal : ) Mums! 

Har nyss packat och det blir en hel del att ta med sig ska ju vara uppe i Sandnäset i en vecka. Och trots att det är mitt ute i skogen måste jag ha med mig alla mina hårprylar, smink, smycken, fina kläder mm mm. Jag kan inte rå för det. Olle fyller år i veckan så då ska vi på galej, ska bli jättesköj! 

Åker imorrn vid 8.30 och kommer hem på söndag kväll. Jag ringer när jag står på bron, det är nämnligen noll gånger noll mottagning ute i skogen.

Och Camilla! Din idé om torsdagsdrinkar är ju bäst! Det måste vi börja med i höst! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback