tisdag.

Idag känner jag mig lite små irriterad. Egentligen över ingenting därför stör jag mig på de minsta sakerna ist! Vi tog en lång sovmorgon till kl 12 (det går bra när man har en ny rullgardin uppsatt!) Då satte vi oss i soffan några timmar. Jag läste ut Gömda med Liza Marklund, en grym med hemsk bok! Johan spelade PS3 efter en veckas abstinens. Stefan och Sandra kom förbi en snabbis och sa att det var 50% på allt på Now. Så vi duschade, gjorde oss iordning och åkte mer dit. Johan hittade två par jeans kortbyxor men jag hittade inget fint : ( Inte för att jag behöver något men det är alltid kul att fynda!

Jag försöker förgäves hitta en resa till mig och Johan men det verkar vara omöjligt. Det står på alla sidor "Sista minuten til --- 2290 kr" När jag går in på sidan för tt kolla finns det inte ens en flygbiljett under 3300 kr. Skulle gissa på att det är detta som utlöst min irritation!


Jag har ungefär 600 kort som jag vill lägga upp på bilddagboken, men jag har noll ork för jag måste lägga upp ett kort i taget!

Jag blir frustrerad på folk jag känner och tycker om utan andledning!! Äckeljobbigt!

Jag vill träffa min lilla Decc och Veronica men det går inte : (
 

Det ända som jag är lite glad för är att vårt sovrum är så fantastiskt fint och att det doftar gudomligt från ugnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback