torsdag.

Idag är det soool fast dom sa att det skulle bli regn. En helt underbar överraskning! Har ändå inte varit ute än, men det kommer. Man ska ta det lugnt på semestern försöker jag övertala mig. Johan är bättre på det än jag.. Senare ska vi leka med Chriser och Alexandra, ska grilla, dricka något extra smarrigt och sen ska vi tvinga dom att spela Buzz med oss : ) Vi har tröttnat på att alltid spela två. 

Igår hade jag och Johan vattenkrig och blåsrörstävling hos pappa. Han vann båda.. Jag klantade mig och fick pilen rakt in i fingret vid tumnageln, sen höll den på att gå ut på toppen av tummen. Det gör ont!! Sen var vi på middag hemma hos Mutti och Sten och planerade och gick igenom planerna inför bröllopet. Åå, så kul det ska bli! Var där ända till halv 12 då vi tog den lilla FoRRRRden hem.

Imorrn ska jag och Annica shoppa klänningar till bröllopet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback