fotboll..?

Jag har sett på fotboll ikväll. Jag har sett men inte tittat. Var en massa fotbolls tokiga människor hemma hos Baffe. Jag anmälde mig som korvhämtare så jag skulle ha något att göra. Jag fottade även taket, bordet och chilinötterna : ) Efter första halvlek gav jag upp och gick hem, är ändå stolt att jag var kvar så länge! Hemma ville Johan även han se på fotboll, hellre än att kramas med mig. Jag förstår inte.. Men jag fick helt enkelt fortsätta uppläggningen av kort på bilddagboken. 

Jag måste skaffa någon kompis som inte gillar fotboll som jag kan leka med sånna här kvällar! Jag hade en men hon rymde visst till Borneo. Om jag inte skulle jobbat och kört bil hela dagen imorrn skulle jag ju iaf kunna dricka ÖL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback