fotbolls lördag!

Lördags var en fantastisk dag trots spöregn så jag måste bara säga 2 rader om den. Var och kollade på Jets-Carlstad i Märsta, mötte upp mina fotbollsfru kompisar och så satt vi och hejade på våra karlar. Efter första kvarten slog regnet till men vi hade paraplyn redo och gav inte upp. Johan hade en grym match med massa tacklingar, wiiii! Dessvärre betyder ju det 1000 läskiga blåmärken över hela kroppen, det ser ut som han blivit misshandlad! Efter en seger på 35-6 åkte vi hem och drack cider i badet, sen kom Tobbe förbi för att kolla på fotboll, äta pizza och förfesta. Vid halv 10 åkte vi till  mega lagfest i Märsta med en himla massa folk. Jag hade med mig en flaska vin men skulle gissa på att jag spillde ut halva.. Typiskt Mills! Jag och Angelica sprang runt och hade jättekul men sen slutade ändå kvällen tidigt och vi åkte hem vid 1. Då åt vi fyllepizza som jag glömde bort och blev därför fruktansvärt ledsen på söndag morgon när jag tänkte gå och värma den : (

Det var helt enkelt en lördag fylld med fotboll! Tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback