fredag.

Wii, jag är redan hemma! Var iväg till Haninge tidigare idag och när klockan var 2 skulle jag åka tillbaka till Bålsta. Håkan skulle iväg kl 3 så jag ringde och frågade var jag skulle göra när jag kom tillbaka. Då sa han att jag fick ta helg! Underbart! Åkte förbi och hämtade mina vita jeans som jag lämnat in på kemtvätten. Dom verkar tycka om mig för varje gång jag kommit har dom kännt igen mig och sagt "Dom vita jeansen : )" Dom blev helt kritvita. Till och med gräsfläcken på knät från mösspåtagningen för 2 år sen försvann.

Jag tror att jag idag ständigt har tänk på minst 3 saker samtidigt. GPS arslet som alltid säger att jag åker fel fast jag inte gör det, planer inför imorrn, vad som ska inhandlas på Systemet, Midsommar, nästa LIA, faktumet att jag har 0 kronor i sommar mm mm. Att jag var så tankespridd kom jag själv på när jag försökte låsa upp ytterdörren med bilnyckeln! Kaos! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad kostade kemtvätten? Jag har nån konstig gul fläck på en vit klänning jag gärna skulle bli av med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback